Αρχική Ελλάδα Ξεπουλάνε τα online φαρμακεία στην Ελλάδα – Ραγδαία αύξηση το πρώτο τρίμηνο...

Ξεπουλάνε τα online φαρμακεία στην Ελλάδα – Ραγδαία αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2021

Με αύξηση που ανέρχεται σε 38,3% έτρεξαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, όπως επισημαίνει έκθεση που δημοσίευσε την Παρασκευή (7/5) η Convert Group.

Όπως επισημαίνει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο τη σχετική έκθεση οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, αναδεικνύονται οι εξής: +46,6% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +36,3% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +33,4% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία) και +15,4% σε βρεφικά και παιδικά είδη.

Στις αγορές από τα online φαρμακεία σημειώνεται ότι δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον ευρωπαϊκό κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Στην Ελλάδα συνολικά λειτουργούν 313 ηλεκτρονικά φαρμακεία, με τα 30 μεγαλύτερα να συγκεντρώνουν το 70% της επισκεψιμότητας των καταναλωτών.

Στα ευρήματα της έκθεσης φάνηκε η σταδιακή εναλλαγή των νέων καταναλωτικών συνηθειών που επέφερε η πανδημία στο καταναλωτικό κοινό, με τις παλαιότερες συνήθειες του. Το μέσο αγοραστικό καλάθι στο πρώτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,2 ευρώ με το ΦΠΑ από 41,4 ευρώ που ήταν στο πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παραμένει σταθερή στα 4,2 τεμάχια με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, τα ευρήματα έδειξαν πως είναι πέντε φορές πιθανότερο μια αγορά να έχει προέλθει από περιήγηση του καταναλωτή σε μια μηχανή αναζήτησης (π.χ. Google) σε σχέση με την απευθείας επίσκεψή του στην ιστοσελίδα ενός φαρμακείου. Οι διαφημίσεις Google και τα οργανικά αποτελέσματα πρωταγωνίστησαν το πρώτο τρίμηνο του 2021 φέρνοντας 26,6% και 26,2% των παραγγελιών αντίστοιχα, σημειώνοντας αύξηση 3,2 και 5,3 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020

Η ξεκάθαρη προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile & tablet συσκευές συνεχίζεται και το πρώτο τρίμηνο του 2020, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 54% έναντι των desktop & laptop συσκευών (46%). Επίσης, για την διεκπεραίωση των αγορών φαίνεται πως το work from home έχει επηρεάσει και τις αγοραστικές συνήθειες, αφού προτιμώνται οι πρωινές ώρες (11:00-12:00), με την Δευτέρα να χαρακτηρίζεται ως η πιο δημοφιλής ημέρα.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

«Δαιμόνιος» Έλληνας μετατρέπει οίκο ανοχής στην Βιέννη σε… εμβολιαστικό κέντρο

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο οίκο ανοχής στην Αυστρία και τον δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη – Οι άνδρες που θα πηγαίνουν εμβολιαστούν...

Η κομητεία του Λος Λος Άντζελες ζητεί να εξεταστεί ψυχιατρικά η Βανέσα Μπράιαντ

Η δικαστική διαμάχη της Κομητείας του Λος Άντζελες και της Βανέσα Μπράιαντ συνεχίζεται, έπειτα από αγωγή που κατέθεσε η χήρα του...

Η δολοφονία της νικήτριας του Λόττο που συγκλόνισε την Ελλάδα

17 Νοεμβρίου 1991 και σε ένα διαμέρισμα στην Ιερά Οδό ξετυλίγεται το κουβάρι μια στυγερής δολοφονίας. Το θύμα βρέθηκε σφαγμένο με 30 μαχαιριές μέσα...

Ίντερνετ: Αυξάνονται τα ποσοστά καθημερινής χρήσης στην Ελλάδα – Η σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat, δεν κάνουν όλοι οι Έλληνες καθημερινή χρήση του διαδικτύου στον ίδιο βαθμό, μιας και η χρήση ποικίλει...

Οικονόμου – Σε δόσεις η πληρωμή λογαριασμών ρεύματος – Ανοιχτό το ενδεχόμενο κατάργησης της εισφοράς αλληλεγγύης πριν το 2023

Πρόσθετα μέτρα και παρεμβάσεις για την ελάφρυνση των νοικοκυριών από το κύμα ανατιμήσεων που πλήττει την παγκόσμια οικονομία, προανήγγειλε ο κυβερνητικός...