Αρχική Ελλάδα Ξεπουλάνε τα online φαρμακεία στην Ελλάδα – Ραγδαία αύξηση το πρώτο τρίμηνο...

Ξεπουλάνε τα online φαρμακεία στην Ελλάδα – Ραγδαία αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2021

Με αύξηση που ανέρχεται σε 38,3% έτρεξαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, όπως επισημαίνει έκθεση που δημοσίευσε την Παρασκευή (7/5) η Convert Group.

Όπως επισημαίνει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο τη σχετική έκθεση οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, αναδεικνύονται οι εξής: +46,6% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +36,3% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +33,4% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία) και +15,4% σε βρεφικά και παιδικά είδη.

Στις αγορές από τα online φαρμακεία σημειώνεται ότι δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον ευρωπαϊκό κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Στην Ελλάδα συνολικά λειτουργούν 313 ηλεκτρονικά φαρμακεία, με τα 30 μεγαλύτερα να συγκεντρώνουν το 70% της επισκεψιμότητας των καταναλωτών.

Στα ευρήματα της έκθεσης φάνηκε η σταδιακή εναλλαγή των νέων καταναλωτικών συνηθειών που επέφερε η πανδημία στο καταναλωτικό κοινό, με τις παλαιότερες συνήθειες του. Το μέσο αγοραστικό καλάθι στο πρώτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,2 ευρώ με το ΦΠΑ από 41,4 ευρώ που ήταν στο πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παραμένει σταθερή στα 4,2 τεμάχια με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, τα ευρήματα έδειξαν πως είναι πέντε φορές πιθανότερο μια αγορά να έχει προέλθει από περιήγηση του καταναλωτή σε μια μηχανή αναζήτησης (π.χ. Google) σε σχέση με την απευθείας επίσκεψή του στην ιστοσελίδα ενός φαρμακείου. Οι διαφημίσεις Google και τα οργανικά αποτελέσματα πρωταγωνίστησαν το πρώτο τρίμηνο του 2021 φέρνοντας 26,6% και 26,2% των παραγγελιών αντίστοιχα, σημειώνοντας αύξηση 3,2 και 5,3 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020

Η ξεκάθαρη προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile & tablet συσκευές συνεχίζεται και το πρώτο τρίμηνο του 2020, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 54% έναντι των desktop & laptop συσκευών (46%). Επίσης, για την διεκπεραίωση των αγορών φαίνεται πως το work from home έχει επηρεάσει και τις αγοραστικές συνήθειες, αφού προτιμώνται οι πρωινές ώρες (11:00-12:00), με την Δευτέρα να χαρακτηρίζεται ως η πιο δημοφιλής ημέρα.

Πηγή: gargalianoionline.gr

Πρέπει να διαβάσετε

Καστοριά: Συνελήφθη 61χρονος που μάζευε το φυτό «πρίμουλα» που πουλιέται 50.000 ευρώ το κιλό

Στη σύλληψη ενός αλλοδαπού ηλικίας 61 ετών, στην περιοχή του Γράμμου Καστοριάς, προχώρησαν χθες το πρωί αστυνομικοί για παράνομη συλλογή περίπου...

Φορολογικές δηλώσεις 2023: Ποιες παροχές σε είδος είναι αφορολόγητες

Οι παροχές είτε σε χρήμα είτε σε είδος φορολογούνται ως εισόδημα από μισθωτή εργασία, πλην αυτών που ρητά εξαιρούνται από τον...

Θεσσαλονίκη: Μπήκε στο σπίτι της πρώην συντρόφου και τη βίασε

Ειδήσεις Μεσσηνία. Ειδήσεις και επικαιρότητα ζωντανά από Μεσσηνία, Πελοπόννησο, Ελλάδα και Κόσμο. Άρθρα, συνεντεύξεις, απόψεις για πολιτική, αθλητισμό, υγεία, πολιτισμό, τεχνολογία, οικονομία, lifestyle κ.α.Πηγή:...

Βρετανία: Σε δημοπρασία το μολύβι του Χίτλερ – Κοστολογείται έως και 80.000 λίρες

Ένα επάργυρο μολύβι που φέρεται ότι ανήκε στον Αδόλφο Χίτλερ θα βγει στο «σφυρί» στο Μπέλφαστ της Βρετανίας τον επόμενο μήνα...

Εισαγγελική παρέμβαση για την «κατάρρευση» της Τράπεζας Θεμάτων – Περιμένουν στα σχολεία οι μαθητές της Γ’ Λυκείου

Την παρέμβαση του Εισαγγελέα Αρείου, Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου πρκάλεσε η δεύτερη διαδοχική κατάρρευση του συστήματος της Tράπεζας Θεμάτων στη διάρκεια των...